2020. február 22., szombat

Fehér színű,prémium minőségű,magyar gyártású babakád tartó állvány,összecsukható - Jelenlegi ára: 4 853 Ft

Eladó egy fehér színű babakád tartó állvány, amely összecsukható.
Az állványba szinte bármilyen típusú babakád beletehető.
Ez a régi, hagyományos típusú babakádtartó állvány, jelenleg is kapható némely honlapon. Ez egy prémium minőség.
Én nagyon szerettem, mert megfelelő magasságban volt a babám fürdetés közben ill. használaton kívül össze lehetett csukni, de erre elvétve került sor, hisz benne tartottam a babakádat és a tetején a pelenkázófeltétet.
Az állvány alján gumis felületű végek találhatók.
Az állvány lábrészénél egy helyen lejött a festék, de ez esztétika és igazából nem is látványos.
Az állványt tiszta, ápolt állapotban kínálom megvételre.
Amennyiben valakit érdekel eladás alatt van a kádállványhoz tartozó babakád is, a pelenkázólap, pelenkatartó vödör és egy fürdetést segítő szivacs valamint babatörölköző is.
Amennyiben érdekléi valamelyik vagy együtt, akkor kérem írjon és szívesen adok felvilágosítást ill. küldök fotókat !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a babakádállványt !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !
 

Jelenlegi ára: 4 853 Ft
Az aukció vége: 2020-03-13 22:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése